Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Nέο Honda Crossrunner 800-102hp

H μάχη στα 800cc ξεκίνησε με την Honda να θέλει να διαφοροποιηθεί από τα BMW και Triumph και να ρίχνει ένα ισχυρό όπλο στο πεδίο της μάχης.
Αρχικά το περιμέναμε πιο ισχυρό στα 1200 κυβικά, αλλά τελικά σταμάτησε στα 800 με όνομα Crossrunner. Το πλαίσιο είναι δύο δοκών, κατασκευασμένο από αλουμίνιο,ερχεται με V4 κινητήρα απο το...


VFR, υδρόψυκτος με ισχύ απο 102 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 7,3 kgm ροπής στις 9.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας φέρει επίσης το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων VTEC της Honda.


Mε αλυσίδα στην τελική μετάδοση με συνδασμένο σύστημα ΑΒS, πιθανόν απο την βασική έκδοση και πλούσιο εξοπλισμό στοχεύοντας στην κορυφή της κατηγορίας. Στην Honda πιστεύουν οτι θα καλύψει το κενό ανάμεσα σε ένα γυμνό μοντέλο και ενός...οn off. Παντως δεν θα φημίζεται για την ευκινησία του καθώς το βαρος του φθάνει τα 240 κιλά.


Στον τομέα των περιφερειακών, στο μπροστινό μέρος τοποθετείται συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και διαδρομής 165 χλστ. (ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων), ενώ η ζάντα είναι διαστάσεων 17x3,5. Το μπροστινό ελαστικό έχει διαστάσεις 120/70-17 και τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους διαμέτρου 296 χλστ. που συνεργάζονται με τριπίστονες δαγκάνες.


Στο πίσω μέρος, το μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου αναρτάται σε μονό αμορτισέρ (ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά), η ζάντα έχει διαστάσεις 17x5,5 και περιβάλλεται από ελαστικό 180/55-17, ενώ το μονό δισκόφρενο έχει διάμετρο 256 χλστ. συνεργαζόμενο με διπίστονη δαγκάνα.


Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Υγρόψυκτος V4, με 782cc, 4 ΕΕΚ, περιεχόμενη γωνία 90°. - Χαμηλή εξάτμιση 4-2-1, πρακτική για τοποθέτηση βαλιτσών.
- Ευρύχωρη, άνετη και όρθια θέση οδήγησης.
- Φαρδύ τιμόνι για ελαφριά αίσθηση και εύκολο χειρισμό
- Χαμηλή σέλα συνεπιβάτη για προστασία από τον αέρα.
- Ρυθμιζόμενο πάνελ οργάνων με ψηφιακό LCD ταχύμετρο, στροφόμετρο, δύο μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη θερμοκρασίας κινητήρα, θερμοκρασίας περιβάλλοντος και ρολόι.
- Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων (VTEC).
- Πλαίσιο δύο δοκών από ελαφρύ κράμα αλουμινίου.
- συμβατικό πιρούνι cartridge με διάμετρο καλαμιών 43mm και προφόρτιση ελατηρίου.
- Χυτό ψαλίδι, προοδευτική συνδεσμολογία Pro-Link με αμορτισέρ αερίου HMAS και ρυθμιζόμενες προφόρτιση ελατηρίου / απόσβεση επαναφοράς.
- Συνδυασμένα φρένα με ABS (C-ABS).


Δεν υπάρχουν σχόλια: